Kóthyné Herceg Mária e.v. m i n t a M o r e o f f i c e k ö z ö s s é g i i r o d a t u l a j d o n o s a (székhely: 2092 Budakeszi, Erdő utca 103. nyilvántartó hatóság: Pest Megyei Törvényszék Cégbírósága; nyilvántartási szám: 29481703; adószám: 65908868-1-33; a továbbiakban: Moreoffice iroda) a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatályba lépését követően megkötött, alábbiak szerinti Szolgáltatások nyújtására irányuló Szerződések vonatkozásában alkalmazandó általános szerződési feltételeit – a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:77. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően – a következők szerint állapítja meg:
FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK
Az ÁSZF alkalmazása körében a jelen fejezet szerinti, nagy kezdőbetűvel használt fogalmak alatt az alábbiakat kell érteni:
1MO Közösségi Tagi Bérlet: az igénylő által megváltható, a bérlet megváltásától számított 30 (harminc) napon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalmú Szolgáltatások igénybevételére jogosító bérlet, amely alapján a Közösségi Tag jogosult továbbá a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokat legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napon belül, összesen 1 (egy) munkanapon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni.
4MO Szerződés: a Moreoffice és az igénylő által megkötött Coworking Szerződés, amely alapján az igénylő jogosult a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokat legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napon belül, összesen 4 (négy) munkanapon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni.
8MO Szerződés: a Moreoffice és a Igénylő által megkötött Coworking Szerződés, amely alapján az igénylő jogosult a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokat legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napon belül, összesen 8 (nyolc) munkanapon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni.
10MO Szerződés: a Moreoffice és a Igénylő által megkötött Coworking Szerződés, amely alapján az igénylő jogosult a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokat legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napon belül, összesen 10(tíz) munkanapon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni.
13MO Szerződés: a Moreoffice és az Igénylő által megkötött Coworking Szerződés, amely alapján az Igénylő jogosult a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokat legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napon belül, összesen 13 (tizenhárom) munkanapon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni.
Adatkezelési Tájékoztató: a Moreoffice által a természetes személyek Személyes Adatai kapcsán alkalmazott adatkezelési és adatvédelmi előírásokat tartalmazó tájékoztató. A hatályos Adatkezelési Tájékoztató folyamatosan elérhető a a Hirdetőtáblán;
Árjegyzék: a Moreoffice által a jelen ÁSZF alapján nyújtott Szolgáltatások mindenkori aktuális szolgáltatási, illetve használati árait rögzítő lista. Az Árjegyzék valamennyi Szolgáltatás kapcsán tartalmaz egy magyar forintban (HUF), illetve egy euróban (EUR) meghatározott díjat, amelyeket a Moreoffice a vonatkozó átváltási árfolyam(ok)tól függetlenül jogosult megállapítani, illetve módosítani. A hatályos Árjegyzék folyamatosan elérhető a Honlapon és a Hirdetőtáblán; a Honlapon, illetve a Hirdetőtáblán elhelyezett verziók közötti bármilyen eltérés esetén a Honlapon megtalálható Árjegyzék adatai irányadóak.
Bankszámla: a Moreoffice mindenkori hatályos cégjegyzékében feltüntetett bármely bankszámlája.
Cégadat: a jogi személy, vagy egyéb szervezet Ügyfél, illetve Közösségi Tag alábbiak szerinti, a Szerződés megkötésekor kötelezően megadandó adatai: elnevezés, székhely, nyilvántartási szám, adószám, e-mail cím.
Céghelyszolgáltatási Szerződés a Moreoffice Szerződő Ügyfél által megkötött Szerződés, amely alapján a KHM a jelen ÁSZF 3.9. pontja szerinti Szolgáltatásokat nyújt a Szerződő Ügyfél részére.
Coworking Szerződés a Félnapi Jegy, vagy Napijegy megváltásával, illetve bármely Szerződés megkötésével a Moreoffice és a Szerződő Ügyfél között létrejövő jogviszony.
Egyéb Szolgáltatások: a Moreoffice által a Szerződő Ügyfél részére a jelen ÁSZF-ben említett Szerződések szerinti alapszolgáltatásokon felül biztosított, külön használati vagy szolgáltatási díj megfizetése ellenében igénybe vehető szolgáltatások.
Fél, vagy Felek: a Szerződésben részes felek, azaz a Moreoffice mint a Szolgáltatás nyújtója, és a vele szerződő természetes személy, jogi személy, vagy más szervezet, mint a Szolgáltatás igénybe vevője.
Félnapi Jegy: a Szerződő Ügyfél á által munkanapokon megváltható, a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalmú Szolgáltatásoknak a jegyvásárlás napján 8:00 és 13:00 óra közötti, vagy 13:00 és 17:00 óra közötti igénybevételére jogosító jegy.
Havi Szerződés: a Moreoffice és a Szerződő Ügyfél á által megkötött Coworking Szerződés, amely alapján a Szerződő Ügyfél jogosult a jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatsokat a szerződéskötés napjától számított 1 (egy) hónapon keresztül munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között igénybe venni; a Havi Szerződés a megkötését követő hónap azon napján szűnik meg, amely számánál fogva megfelel a szerződéskötés napjának, amennyiben ilyen nap nincs, a Havi Szerződés a megkötését követő hónap utáni első napon szűnik meg.
Házirend: a Közösségi Iroda használatának részletes feltételeit rögzítő szabályok, amelyeket a jelen ÁSZF 1. számú melléklete tartalmaz.
Hirdetőtá:bla a Közösségi Iroda területén, a bejárattal szemben található, a Közösségi Tagokat érintő közlemények, illetve tájékoztatók elhelyezésére szolgáló felület.
Honlap: a Moreoffice által üzemeltetett internetes oldal.
Közösségi Iroda: a Kóthyné Herceg Mária által üzemeltetett, Moreoffice elnevezésű természetben a 2092 Budakeszi, Fő utca 178 szám alatti MoreofficeIrodákban található irodahelyiségek. A Közösségi Irodán belülvalamennyi Közösségi Tasgzámára igénybe vehető közös terek (pl. közös munkatereken található munkaállomások, konyhák, mosdók, stb.)
Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés a Moreoffice és a Szerződő Ügyfél által megkötött Szerződés, amely alapján a Moreoffice a jelen ÁSZF 3.11. pontja szerinti Szolgáltatásokat nyújt a Szerződő Ügyfél részére.
Napijegy: a Közösségi Tag által munkanapokon megváltható, a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalmú szolgáltatásoknak a jegyvásárlás napján 8:00 és 17:00 óra közötti igénybevételére jogosító jegy.
Személyes Adat: a természetes személy Szerződő Ügyfél, illetve amennyiben a Szolgáltatás igénybe vevőjeként Szerződő Ügyfél jogi személy vagy más szervezet, úgy az utóbbi által a Szolgáltatás igénybevételére kijelölt természetes személy alábbiak szerinti, a Szerződés megkötésekor kötelezően megadandó személyazonosító adatai: név, születési hely és idő, anyja születési neve, lakcím, e-mail cím, telefonszám.
Szerződés, vagy Szerződések: a Moreoffice, mint a Szolgáltatás nyújtója, és a Szerződő Ügyfél , mint a Szolgáltatás igénybe vevője által megkötött Coworking Szerződés(ek), illetve a Tárgyalóhasználati Szerződés(ek), a Céghelyszolgáltatási Szerződés(ek), a Székhelyszolgáltatási Szerződés(ek) és a Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés(ek).
Szerződő Ügyfél: a Közösségi Tag, valamint a Moreoffice -al Tárgyalóhasználati Szerződést, vagy Céghelyszolgáltatási Szerződést, vagy Székhelyszolgáltatási Szerződést, vagy Levelezésicím- szolgáltatási Szerződést kötő Fél.
Székhelyszolgáltatási Szerződés: a Moreoffice és a Szerződő Ügyfél által megkötött Szerződés, amely alapján a KAPTÁR a jelen ÁSZF 3.10. pontja szerinti Szolgáltatásokat nyújt a Szerződő Ügyfél részére.
Szolgáltatás, vagy Szolgáltatások: a Moreoffice által a jelen ÁSZF-benemlített bármely Szerződés alapján, illetve keretében a Szerződő Ügyfélnek nyújtott szolgáltatás(ok).
Tárgyalóhasználati Szerződés a Moreoffice és a Szerződő Ügyfél által megkötött Szerződés, amely alapján a KHM a jelen ÁSZF 3.8. pontja szerinti Szolgáltatásokat nyújt a Szerződő Ügyfél részére.
Vendégjegy: a Közösségi Tag részéről az általa megjelölt természetes személy részére megváltható jegy, amely alapján a Közösségi Tag vendége a Vendégjegy megváltása munkanapján 8:00 és 17:00 óra között összesen 2 (kettő) órán keresztül jogosult a Közösségi Iroda területén tartózkodni, továbbá a Vendégjegyet megváltó Közösségi Tag számára elérhető Szolgáltatásokat igénybe venni.
2. SZERZŐDÉSEK MEGKÖTÉSE
Érvényes Szerződés hiányában a Közösségi Iroda használatára, illetve a Szolgáltatások igénybevételére nincs lehetőség.
2.1. Coworking Szerződések megkötése
A Félnapi Jegy, vagy a Napijegy megváltásával, valamint a bármely FLEXI Szerződés, a Saját asztal Szerződés, megkötésével, és az igénybe venni kívánt Szolgáltatások díjának Közösségi Tag általi megfizetésével a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerinti tartalmú Coworking Szerződés jön létre.
Coworking Szerződés megkötésére a Szerződő Ügyfél adatainak emailben történő megadása után van lehetőség. A Szerződő Ügyfél köteles megadni a szerződéskötéshez szükséges Személyes Adatokat, illetve Cégadatokat, valamint nyilatkoznia kell a hatályos ÁSZF-ben és Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt rendelkezések elfogadásáról, majd elektronikus úton kezdeményezni a kiválasztott Coworking Szerződés megkötését.
Amennyiben a fentiek szerinti elektronikus szerződéskötés az ahhoz szükséges műszaki-technikai feltételekkel kapcsolatos probléma miatt akadályba ütközik, úgy kivételesen és kizárólag az akadály fennállásának időszakában a Coworking Szerződés papír alapon is megköthető az erre szolgáló mintaszerződés kitöltésével és aláírásával. A Moreoffice az akadály elhárítását követően haladéktalanul gondoskodik a papír alapon megkötött Coworking Szerződés adatainak a fentiek szerinti elektronikus rendszerbe történő feltöltéséről.
2.2. Egyéb Szerződések megkötése
A Tárgyalóhasználati Szerződés elektronikusan emailen keresztül idősáv megjelölésével, majd a foglalás véglegesítéseként ezen adatoknak a Moreoffice részére történő elküldésével, idősáv Moreoffice általi rögzítésével és visszaigazolásával jön létre. A Céghelyszolgáltatási Szerződés, a Székhelyszolgáltatási Szerződés, illetve a Levelezésicímszolgáltatási Szerződés aláírásával a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerinti tartalmú Szerződés jön létre.
2.3. Egyéb Szolgáltatások igénybevétele
A jelen ÁSZF szerinti Egyéb Szolgáltatások igénybevételére irányuló szerződés szóban, illetve ráutaló magatartással köthető meg, az igénybevétel napján hatályos Árjegyzék szerinti feltételekkel. Az Egyéb Szolgáltatások igénybevételére kizárólag az érvényes Szerződéssel rendelkező Szerződő Ügyfelek jogosultak, az igénybe venni kívánt Egyéb Szolgáltatás használati, illetve szolgáltatási díjának megfizetését követően.
2.4. Adatszolgáltatási kötelezettség
A Szerződés megkötését megelőzően a természetes személy Szerződő Ügyfél köteles megadni a Személyes Adatait.
Amennyiben a Szolgáltatás igénybe vevőjeként a Szerződést jogi személy, vagy egyéb szervezet köti meg, az ilyen Szerződő Ügyfél köteles a szerződés megkötését megelőzően megadni a Cégadatait, továbbá – a vonatkozó Személyes Adatok megadásával együtt – megjelölni azon természetes személy(eke)t, aki(k) a Szerződő Ügyfél által megkötött Szerződés(ek) alapján jogosult(ak) a Szolgáltatás(oka)t igénybe venni. Amennyiben jelen ÁSZF ettől eltérően nem rendelkezik, több természetes személy igénybe vevő esetén a Szerződő Ügyfél valamennyi általa megjelölt természetes személy vonatkozásában köteles megfizetni az adott Szerződés teljes díját.
A jogi személy vagy egyéb szervezet Szerződő Ügyfél által a Szolgáltatások igénybevételére kijelölt természetes személy(eke)t a Szerződés teljesítése során – a Szolgáltatás tényleges igénybevételének megkezdésétől – a Szerződő Ügyfél jelen ÁSZF szerinti jogai illetik meg, illetve kötelezettségei terhelik.
Jogi személy vagy egyéb szervezet Szerződő Ügyfél esetén a Moreoffice saját belátása szerint, indokolási kötelezettség nélkül jogosult a Szerződés megkötését a Szerződő Ügyfél nevében eljáró személy képviseleti jogának megfelelő igazolásától függővé tenni. Ilyenesetben a képviseleti jog igazolására elsősorban a hiteles cégaláírási nyilatkozat (közjegyző által készített aláírási címpéldány, vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírásminta) eredeti példányának, vagy hitelesített másolatának átadásával, valamint az eljáró személy személyazonosságának ellenőrzésével (és szükség esetén a személyazonosító okmányról készített másolat készítésével, amelyhez az érintett a másolat aláírásával adja hozzájárulását) kerülhet sor.
Jogi személy vagy egyéb szervezet Szerződő Ügyfél erre vonatkozó igénye esetén a Moreoffice a Szerződő Ügyfél által elektronikus útonmegkötött Coworking Szerződés(ek)ről utólag papír alapon a Szerződés(ek) létrejöttét és lényeges tartalmát rögzítő igazolást állít ki.
2.5. Tájékoztatási kötelezettség
A jogi személy, vagy egyéb szervezet Szerződő Ügyfél köteles a Szolgáltatások igénybevételére kijelölt természetes személyt a Szerződés megkötését megelőzően tájékoztatni a jelen ÁSZF-ben, valamint az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakról.
A Vendégjegyet váltó Közösségi Tag köteles a Moreoffice Szolgáltatásait az általa váltott Vendégjegy alapján igénybe vevő természetes személyt a Vendégjegy megváltását megelőzően tájékoztatni a jelen ÁSZF-ben, valamint az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakról.
A Moreoffice jogosult a vele Szerződést kötő Szerződő Ügyfél Személyes Adatairól, illetve Cégadatairól – valamint a Szolgáltatások igénybevételére kijelölt természetes személyek Személyes Adatairól – (ajelen pont alkalmazásában együttesen: Adatok) nyilvántartást vezetni. A Szerződő Ügyfél a Szerződés megkötésével hozzájárulását adja az Adatok jelen ÁSZF szerinti kezeléséhez, továbbá kijelenti, hogy a Szolgáltatások igénybevételére általa kijelölt természetes személyektől megfelelő felhatalmazással rendelkezik az ilyen adatkezeléshez szükséges hozzájárulás megadására. Amennyiben utóbbi nyilatkozat valótlannak bizonyulna, annak esetleges következményeiért az érintett jogi személy vagy más szervezetet képviselő Szerződő Ügyfél teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A Személyes Adatok kezelésére vonatkozó további rendelkezéseket a Moreoffice Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza.
A Moreoffice az Adatokat a Szerződés megkötésétől az annak megszűnését követő 1 (egy) évig jogosult kezelni. A Moreoffice az adatkezelés során köteles gondoskodni az Adatok megfelelő védelméről, és azokat – jogszabályban vagy hatósági határozatban foglalt kötelezettsége teljesítésének esetét leszámítva – az érintett hozzájárulása nélkül a Szerződéssel össze nem függő célra nem használhatja fel, harmadik személy részére nem adhatja át. A Moreoffice a számlázással kapcsolatos kötelezettségei teljesítése érdekében jogosult a Közösségi Tagok Adatait az e körben a Moreoffice részére szolgáltatást nyújtó harmadik személyek részére továbbítani.
A Szerződő Ügyfél a fenti határidő lejárta előtt is jogosult írásban kérni a nyilvántartásból való törlését, amely esetben a Moreoffice köteles a Szerződő Ügyfélre vonatkozó Adatokat haladéktalanul, de legkésőbb 3 (három) napon belül törölni.
A Moreoffice a Közösségi Iroda területén a vagyonvédelem érdekében a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól szóló 2005. évi CXXXIII. törvény előírásainak megfelelő elektronikus megfigyelőrendszert (zártláncú kamerarendszert) működtethet. Szerződő Ügyfél, valamint a Moeoffice Szolgáltatásait Vendégjegy alapján igénybe vevő természetes személy a Közösségi Iroda területére történő belépéssel, mint ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Moreoffice a Szerződő Ügyfélről a Közösségi Iroda területén kép-, hang-, illetve videofelvételt rögzítsen, azt legfeljebb 3 (három) munkanapig tárolja, és a vonatkozó jogszabály szerinti esetekben az ott rögzített feltételekkel és módon felhasználja.
2.7. Szerződések automatikus újrakötése
Amennyiben a bármely Szerződést megkötő Közösségi Tag legkésőbb Szerződése utolsó napján nem jelzi legalább e-mail útján a Moreoffice részére a Szerződés újbóli megkötésével ellentétes szándékát, vagy nem köt más típusú új Coworking Szerződést, úgy a Felek között a Szerződés megszűnését követő napon automatikusan a korábbival megegyező típusú új Szerződés jön létre. A Moreoffice legkésőbb a Szerződés megszűnése előtt 5 (öt) nappal a Szerződés jelen pont szerinti automatikus újrakötésre figyelmeztető e-mailt küld a Közösségi Tag részére. Jelen pont alkalmazása kapcsán a 4MO Szerződés, a 8MO Szerződés a 10MO Szerződés és a 13MO Szerződés megszűnése napjának – a Szerződés alapján rendelkezésre álló napok esetleges korábbi igénybevételére tekintet nélkül – a Szerződés megkötését követő 30. (harmincadik) nap minősül.
2.8. Szerződésváltás
Amennyiben a Közösségi Tag a meglévő 4MO Szerződése, 8MO Szerződése, a 10MO Szerződés vagy 13MO Szerződése helyett Havi Szerződést vagy más Szerződést szeretne kötni, úgy az új Coworking Szerződésre tekintettel fizetendő szolgáltatási díj összege a meglévő Coworking Szerződés szerinti szolgáltatási díjnak a még igénybe nem vett Szolgáltatásokra eső (4MO Szerződés, 8MO Szerződés, 10MO Szerződés , illetve 13MO Szerződés esetén a még igénybe nem vett napok számával, míg Havi Szerződésnél a Szerződésből hátralévő napok számával arányos) részével csökken.
3. SZOLGÁLTATÁSOK
A Moreoffice- amennyiben a jelen ÁSZF ettől eltérően nem rendelkezik – az egyes Szerződések alapján a jelen fejezet szerinti Szolgáltatások nyújtására köteles.
3.1. Közösségi Tagi Bérlet
A Közösségi Tagi Bérletet váltó Közösségi Tag – a Szerződés határozott időtartamán belül – az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult:
Közösségi Programokon való ingyenes részvétel lehetősége;
valamennyi Egyéb Szolgáltatás, az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes használati díj megfizetése ellenében.
3.2. 1MO Közösségi Tagi Bérlet
Az 1MO Közösségi Tagi Bérletet váltó Közösségi Tag a- Szerződés határozott időtartamán belül – az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult:
Közösségi Programokon való ingyenes részvétel lehetősége;
valamennyi Egyéb Szolgáltatás, az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes használati díj megfizetése ellenében.
Az 1MO Közösségi Tagi Bérletet váltó Közösségi Tag az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult az általa választott – a Szerződés határozott időtartamán belüli – napon:
a Közösségi Iroda közös terei és az abban található irodai bútorok rendeltetésszerű használata (elsősorban munkavégzés céljára) a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel;
vezeték nélküli internet (WIFI) hozzáférés és elektromos áram használata;
konyhai eszközök és mosdó használata;
3.3. Félnapi Jegy, Napijegy
A Félnapi Jegyet, vagy Napijegyet váltó Közösségi Tag – a megváltott jegy típusától függő időtartamon belül – az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult:
a Közösségi Iroda közös terei és az abban található irodai bútorok rendeltetésszerű
használata (elsősorban munkavégzés céljára) a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel;
vezeték nélküli internet (WIFI) hozzáférés és elektromos áram használata;
konyhai eszközök és mosdó használata;
Közösségi Programokon való kedvezményes részvétel lehetősége;
valamennyi Egyéb Szolgáltatás, az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes használati díj megfizetése ellenében.
3.4. 4MO Szerződés, 8MO Szerződés, 10MO Szerződés 13MO Szerződés
A 4MO Szerződés, 8MO Szerződés, a 10MO Szerződés illetve 13MOSzerződés alapján a Közösségi Tag – a megkötött Szerződés típusától függő darabszámú napon- az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult: a Köz össégi Iroda közös terei és az abban található irodai bútorok rendeltetésszerű használata (elsősorban munkavégzés céljára) a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel;
vezeték nélküli internet (WIFI) hozzáférés és elektromos áram használata;
konyhai eszközök és mosdó használata;
Közösségi Programokon való kedvezményes részvétel lehetősége;
bemutatkozás a Moreoffice által készített és ingyenesen kiküldött hírlevélben, valamint a Moreoffice Honlapján;
valamennyi Egyéb Szolgáltatás, az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes használati díj megfizetése ellenében.
3.5. Havi Szerződés
A Havi Szerződés alapján a Közösségi Tag – a Szerződés határozott időtartamán belül – az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult:
a Közösségi Iroda közös terei és az abban található irodai bútorok rendeltetésszerű használata (elsősorban munkavégzés céljára) a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel;
vezeték nélküli internet (WIFI) hozzáférés és elektromos áram használata;
konyhai eszközök és mosdó használata;
flipchart használata;
Közösségi Programokon való ingyenes részvétel lehetősége;
bemutatkozás a Moreoffice által készített és ingyenesen kiküldött hírlevélben, valamint a Moreoffice Honlapján;
valamennyi Egyéb Szolgáltatás, az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes használati díj megfizetése ellenében.
3.6. Tárgyalóhasználati Szerződés
A Tárgyalóhasználati Szerződés alapján a Szerződő Ügyfél az általa megjelölt tárgyaló (rendezvénytér, kis,közepes, nagytárgyalók) kizárólagos használatra jogosult az e-mail útján igényelt, vagy szóban jelzett, és a Moreoffice által visszaigazolt időtartamon belül.
3.7. Céghelyszolgáltatási Szerződés
A Céghelyszolgáltatási Szerződés alapján Szerződő Ügyfél a Szerződés megszűnéséig – az alábbi Szolgáltatások igénybevételére jogosult:
a Moreoffice recepció helységében névre szóló, zárható irattároló kizárólagos használata;
a Közösségi Iroda közös terei és az abban található irodai bútorok rendeltetésszerű használata (elsősorban munkavégzés céljára) munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között;
vezeték nélküli internet (WIFI) hozzáférés és elektromos áram használata munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között;
konyhai eszközök és mosdó használata munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között;
flipchart használata munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.
Szerződő Ügyfél a Céghelyszolgáltatási Szerződés alapján a fentiek mellett naptári havonta egy alkalommal 1 (egy) órán keresztül előre egyeztetett időpontban térítésmentesen használhatja a Közösségi Iroda Kistárgyalóját A választott tárgyaló lefoglalására a jelen ÁSZF 2.2. pontjának rendelkezései irányadóak.
A Céghelyszolgáltatási Szerződés szerinti Szolgáltatásokat – a havi egyszeri tárgyalóhasználatot ide nem értve – kizárólag Szerződő Ügyfél vezető tisztségviselője, kettőnél több vezető tisztségviselő esetén legfeljebb a Szerződő Ügyfél által megjelölt 2 (kettő) vezető tisztségviselő jogosult igénybe venni.
A Céghelyszolgáltatási Szerződés alapján Szerződő Ügyfél – a Szerződés megkötésekor jelzett választása esetén – jogosult a Moreoffice Iroda címét (2092 Budakeszi, Fő utca 178.) az illetékes hatóság által vezetett nyilvántartásban a tevékenysége gyakorlásának bejegyzett helyeként (székhelyként, telephelyként, fióktelepként) feltüntetni. Amennyiben Szerződő Ügyfél a Moreoffice Iroda címét az illetékes hatóság által vezetett nyilvántartásban székhelyként kívánja feltüntetni, a Moreoffice Iroda a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően gondoskodik a Szerződő Ügyfelet feltüntető, közterületről jól látható cégtábla elhelyezéséről. Szerződő Ügyfél kizárólag abban az esetben jogosult az illetékes hatóság által vezetett nyilvántartásban székhelyeként a Moreoffice címét megjelölni, amennyiben az megegyezik a központi ügyintézése (döntéshozatala) helyével. Szerződő Ügyfél ilyen esetben köteles a vonatkozó jogszabályok értelmében a székhelyen tartandó iratok 1 (egy) eredeti példányát a Moreoffice Iroda területén, a Szerződő Ügyfél rendelkezésére bocsátott zárható irattárolóban tartani. Amennyiben Szerződő Ügyfél a Moreoffice Iroda címét az illetékes hatóság által vezetett nyilvántartásban a tevékenysége gyakorlásának helyeként jelölte meg, úgy a Moreoffice Iroda köteles Szerződő Ügyfelet elektronikus úton 24 órán belül belül értesíteni az azt érintő bármely, Szerződő Ügyfél távollétében foganatosítani kívánt hatósági intézkedésről, vagy ellenőrzésről. Szerződő Ügyfél tudomásul veszi, hogy ilyen esetben a Moreoffice a hatóság intézkedésének, illetve ellenőrzésének akadályozására nem jogosult.
Amennyiben Szerződő Ügyfél a Céghelyszolgáltatási Szerződés keretében a nevére érkező postai küldemények átvételére is megbízást kíván adni, úgy köteles a Céghelyszolgáltatási Szerződés megkötésével egyidejűleg az erre vonatkozó, szabályszerűen kitöltött meghatalmazást is a Moreoffice Iroda rendelkezésére bocsátani, és a Moreoffice Iroda által jelzett igény esetén azt 15 (tizenöt) napon belül újabb meghatalmazás aláírásával megújítani. A postai küldemények átvételére adott megbízás esetén Szerződő Ügyfél a Céghelyszolgáltatási Szerződésben köteles megadni egy olyan levelezési címet, illetve e-mail címet, amelyeken az elérhetősége folyamatosan biztosított, és köteles ezek változását haladéktalanul, de legkésőbb 3 (három) napon belül jelezni. A Moreoffice Iroda a postai küldemények átvételére kapott megbízás esetén köteles elektronikus úton 24( huszonnégy) órán belül értesíteni Szerződő Ügyfelet a részére kézbesített bármely küldemény (vagy a kézbesítési kísérletről szóló értesítés) érkezéséről, továbbá köteles azt – a beérkezéséről szóló értesítés elküldése mellett – a Szerződő Ügyfél általi személyes átvételig megőrizni. Szerződő Ügyfél tudomásul veszi, hogy a hivatalos iratok kézbesítésére vonatkozó szabályok alapján ilyen esetben a küldemény kézbesítési napja a küldemény Moreoffice iroda általi átvételének napja, függetlenül attól, hogy Szerződő Ügyfél mikor szerzett tudomást a küldemény beérkezéséről, vagy hogy mikor vette át a küldeményt a Moreoffice Irodától.
3.8. Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés
A Levelezésicímszolgáltatási Szerződés alapján a Moreoffice Iroda határozatlan időtartamra biztosítja a Szerződő Ügyfél számára, hogy a Moreoffice Iroda címét (2092 Budakeszi, Fő utca 178.) az üzleti tevékenysége, illetve ahhoz kapcsolódó kommunikációja során levelezési címként használja. A Levelezésicímszolgáltatási Szerződés alapján használt levelezési címet Szerződő Ügyfél nem jogosult a tevékenysége gyakorlásának helyeként (pl. székhelyként, telephelyként, fióktelepként) az illetékes hatóság által vezetett nyilvántartásba bejegyeztetni, és az alapján a Szerződő Ügyfelet feltüntető cégtábla elhelyezésére sem kerül sor.
A Szerződő Ügyfél a Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés megkötésével egyidejűleg köteles a postai küldemények átvételére vonatkozó, szabályszerűen kitöltött meghatalmazást a Moreoffice Iroda rendelkezésére bocsátani, és a Moreoffice Irodaáltal jelzett igény esetén azt 15 (tizenöt) napon belül újabb meghatalmazás aláírásával megújítani. A Szerződő Ügyfél a Levelezésicím-szolgáltatási Szerződésben köteles megadni egy olyan levelezési címet, illetve e-mail címet, amelyeken az elérhetősége folyamatosan biztosított, és köteles ezek változását haladéktalanul, de legkésőbb 3 (három) napon belül jelezni.
A Moreoffice Iroda a Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés alapján köteles elektronikus úton 24 (húszonnégy) órán belül értesíteni a Szerződő Ügyfelet a Szerződő Ügyfél részére kézbesített bármely küldeménye (vagy a kézbesítési kísérletről szóló értesítés) érkezéséről, és köteles azokat a Szerződő Ügyfél általi személyes átvételig megőrizni. Szerződő Ügyfél tudomásul veszi, hogy a hivatalos iratok kézbesítésére vonatkozó szabályok alapján ilyen esetben a küldemény kézbesítési napja a küldemény Moreoffice Iroda általi átvételének napja, függetlenül attól, hogy Szerződő Ügyfél mikor szerzett tudomást a küldemény beérkezéséről, vagy hogy mikor vette át a küldeményt a Moreoffice Irodától.
3.9. Egyéb Szolgáltatások
A Moreoffice Iroda az érvényes Szerződéssel rendelkező Szerződő Ügyfelekrészére az alábbiak szerinti Egyéb Szolgáltatásokat biztosítja az Árjegyzékben feltüntetett szolgáltatási díjak megfizetése ellenében:
zárható irattárolók használata;
projektor használata;
nyomtatás, szkennelés lehetősége
Vendégjegy váltásának lehetősége
-A 4MO Szerződést, 8MO Szerződést, a 10MO Szerződést vagy 13MO Szerződést kötött Közösségi Tag a Szerződése érvényességét – annak lejárata előtt bármikor – az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes szolgáltatási díj megfizetése ellenében egy alkalommal további 30 (harminc) napra meghosszabbíthatja; a meghosszabbítás az eredetileg megkötött Szerződés alapján igénybe vehető napok számát nem érinti.
A 4MO Szerződést, 8MO Szerződést,a 10MO Szerződést vagy 13MO Szerződést kötött Közösségi Tag a Szerződése alapján rendelkezésére álló napok igénybevételét követően, de még a Szerződés megkötésétől számított 30 (harminc) napos határidőn belül az Árjegyzékben feltüntetett kedvezményes szolgáltatási díj megfizetése ellenében válthat Napijegyet.
4. A SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK EGYÉB FELTÉTELEI
4.1. Rendeltetésszerű joggyakorlása
A Szerződő Ügyfél a Szerződés alapján őt megillető jogai gyakorlása során köteles a jogszabályokat és a Házirend előírásait maradéktalanul betartva, a rendeltetésszerű joggyakorlás követelményeinek megfelelően, a Moreoffice Iroda további Szerződő Ügyfeleinek jogos érdekeire is figyelemmel eljárni.
4.2. Kaució
A havi Szerződést, kötő Közösségi Tagok a Szerződés szerinti első szolgáltatási díj megfizetésével egyidejűleg kötelesek kaució (óvadék) jogcímén az általuk kötött Szerződés 1 (egy) havi szolgáltatási díjának megfelelő összeget – az első szolgáltatási díj megfizetésénél alkalmazottal azonos fizetési mód alkalmazásával – a Moreoffice Iroda részére megfizetni.
A Céghelyszolgáltatási Szerződést, Székhelyszolgáltatási Szerződést, illetve Levelezésicím-szolgáltatási Szerződést kötő Szerződő Ügyfelek a Szerződés szerinti első szolgáltatási díj megfizetésével egyidejűleg kötelesek kaució (óvadék) jogcímén az általuk kötött Szerződés 2 (kettő) havi szolgáltatási díjának megfelelő összeget – az első szolgáltatási díj megfizetésénél alkalmazottal azonos fizetési mód alkalmazásával – a Moreoffice Iroda részére megfizetni.
A Moreoffice Irodakorlátlanul jogosult a kaució összegét a Szerződő Ügyféllel szemben fennálló bármely lejárt követelése közvetlen kielégítésére fordítani. A kaució fentiek szerinti – akár részleges, akár teljes – felhasználása esetén a Szerződő Ügyfél köteles a kauciója összegét a Moreoffice Iroda által küldött értesítés kézhezvételétől számított 8 (nyolc) napon belül a kaució jelen ÁSZF szerinti teljes összegére kiegészíteni. A kaució számításának alapjául szolgáló szolgáltatási díj növekedése esetén a Szerződő Ügyfél köteles a kauciója összegét a Moreoffice Iroda által küldött értesítés kézhezvételétől számított 8 (nyolc) napon belül a kaució módosított szolgáltatási díj szerinti teljes összegére kiegészíteni. A kaució számításának alapjául szolgáló szolgáltatási díj csökkenése a Szerződő Ügyfél által már megfizetett kaució összegét nem érinti. A Moreoffice Iroda az alapul szolgáló Szerződés megszűnésétől számított 15 (tizenöt) napon belül köteles a kaució összegének a Szerződő Ügyféllel szembeni követelése kielégítésére fel nem használt részét a Szerződő Ügyfél részére hiánytalanul megfizetni. A Moreoffice Iroda a kaució összege után kamatot nem fizet.
4.3. Szolgáltatások felfüggesztése
A Moreoffice Iroda az érvényes Szerződéssel rendelkező Szerződő Ügyféllel szemben is jogosult a Szerződés szerinti Szolgáltatások nyújtását egyoldalúan felfüggeszteni, amennyiben a Szerződő Ügyfél a Moreoffice Irodával szemben bármely jogcímen fennálló fizetési kötelezettségét az arra vonatkozó fizetési határidőn belül nem teljesíti. A Moreoffice Iroda a Szolgáltatások jelen pont szerinti felfüggesztéséről minden esetben e-mail útján értesíti a Szerződő Ügyfelet, az értesítésben megjelölve a felfüggesztés konkrét okát. A jelen pont szerinti felfüggesztés az arra okot adó lejárt fizetési kötelezettség teljesítésével automatikusan megszűnik.
4.4. A Moreoffice Iroda területén készült kép- és videofelvételek marketing célú felhasználása
Szerződő Ügyfél,valamint a Moreoffice Iroda Szolgáltatásait Vendégjegy alapján igénybe vevő természetes személy a Közösségi Irodaterületére történő belépéssel, mint ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Moreoffice Iroda a Szerződő Ügyfélről a Közösségi Iroda területén kép-, és videofelvételt rögzítsen, és azokat a Moreoffice Iroda által nyújtott Szolgáltatások reklámozása céljából, további korlátozás nélkül felhasználja. A fentiek szerinti kép-, illetve videofelvétel jelen pont szerinti tényleges felhasználása esetén az azon szereplő személy sem jogdíjra, sem más ellenértékre nem jogosult.
5. FIZETÉSI FELTÉTELEK
5.1. Használati és szolgáltatási díjak
A Szerződő Ügyfél a Szolgáltatások, illetve Egyéb Szolgáltatások igénybevételéért az azok alapjául szolgáló Szerződés megkötésekor hatályos Árjegyzék szerinti használati, illetve szolgáltatási díjak fizetésére köteles. Az Árjegyzékben feltüntetett árak az általános forgalmi adó összegét nem tartalmazzák.
A Tárgyalóhasználati Szerződést kötő Szerződő Ügyfél a munkanapokon 8:00 és 17:00 óra közötti időszakra eső tárgyalóhasználatért az Árjegyzék szerinti díjat, míg az azon kívüli időszakra eső tárgyalóhasználatért az Árjegyzék szerinti díj 120 %-át köteles megfizetni.
5.2. Számlázás
A Moreoffice Iroda a Félnapi jegy, vagy Napijegy megváltását, bármely Szerződés megkötését, illetve az Egyéb Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó igény (szóban, vagy ráutaló magatartással történő) jelzését követően haladéktalanul kiállítja a Szerződő Ügyfél részére az igénybe venni kívánt Szolgáltatások, illetve Egyéb Szolgáltatások ellenértékét tartalmazó számláját.
A havi Szerződés esetén a számlázásra a jelen bekezdés szerinti 30 (harminc) napos elszámolási időszakok alapulvételével kerül sor, de a Közösségi Tag a Szerződés megkötéskor jogosult 90 (kilencven), 180 (egyszáznyolcvan) vagy 360 (háromszázhatvan) napos elszámolási időszakot is választani. Az első elszámolási időszak a Szerződés megkötésének napján, míg a további elszámolási időszakok az előző elszámolási időszak utolsó napját követő napon kezdődnek. A Moreoffice Iroda valamennyi elszámolási időszak első napjától jogosult kiállítani az adott elszámolási időszakra vonatkozó számláját.
Céghelyszolgáltatási Szerződés, Székhelyszolgáltatási Szerződés, illetve Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés esetén a Moeoffice Iroda az első teljes naptári hónap, illetve az azt megelőző esetleges törthónap szolgáltatási díját tartalmazó számlát a Szerződés aláírásával egyidejűleg, az azt követő naptári hónapokra vonatkozó számlákat pedig a tárgyhónap1. (első) napjától jogosult kiállítani.A Szerződő Ügyfél a Szerződés megkötésekor jogosult negyedéves, féléves, vagy éves elszámolási időszakot választani, amely esetekben a Moreoffice Iroda az első 3 (három), 6 (hat), vagy 12 (tizenkettő) naptári hónap, illetve az azt megelőző esetleges törthónap szolgáltatási díját tartalmazó számlát a Szerződés aláírásával egyidejűleg, az azt követő 3 (három), 6 (hat), vagy 12 (tizenkettő) hónapos időszakokra vonatkozó számlákat pedig a tárgyidőszak 1. (első) napjától jogosult kiállítani.
Tárgyalóhasználati Szerződés esetén a Moreoffice Iroda a használati díjat tartalmazó számláját előzetes foglalás esetén a tárgyaló használatának megkezdését megelőzően állítja ki.
Szerződő Ügyfél a Szerződés, illetve az Egyéb Szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződés megkötésekor szóban, azt követően pedig írásban, vagy e-mail útján jogosult megjelölni, hogy az általa igénybe vett Szolgáltatások díját forintban, vagy euróban kívánja kiegyenlíteni. A Moreoffice Iroda a Szolgáltatások díját tartalmazó számlát minden esetben a Szerződő Ügyfél legutóbbi választása szerinti devizában állítja ki.
A Moreoffice Iroda a Szerződés szerinti szolgáltatási, illetve használati díjat, valamint az esetleges későbbi Egyéb Szolgáltatások ellenértékét tartalmazó számláját főszabályként az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 175. §-a szerinti elektronikus számlakén állítja ki. Közösségi Tagi Bérlet váltására kizárólag elektronikus számlázás választása esetén van lehetőség.
Amennyiben a Moreoffice Iroda által már kiállított számla kapcsán a Moreoffice Irodának fel nem róható okból bármilyen módosításra lenne szükség, Szerződő Ügyfél köteles a számlamódosításnak a módosítás napján hatályos Árjegyzék szerinti díját a Moreoffice Iroda részére megfizetni.
5.3. Fizetési határidők és módok
Félnapi Jegy, vagy Napijegy megváltása, illetve 4MO Szerződés, 8MO Szerződés, a 10MO Szerződés vagy 13MOSzerződés kötése esetén a Közösségi Tag köteles a szolgáltatási díjat a jegy megváltásával, illetve a Szerződés megkötésével egyidejűleg, készpénzben, átutalással kiegyenlíteni.
Közösségi Tagi Bérlet, vagy Moreoffice Iroda Közösségi Tagi Bérlet megváltása esetén a Közösségi Tag köteles a szolgáltatási díjat a jegy megváltásával egyidejűleg, készpénzzel vagy átutalással kiegyenlíteni.
Havi Szerződés esetén a Közösségi Tag köteles a szolgáltatási díjat a Szerződés megkötésétől számított 5 (öt) napon belül készpénzben, vagy a Moreoffice Iroda Bankszámlájára történő banki átutalás útján kiegyenlíteni.
Coworking Szerződés automatikus újrakötése esetén a Közösségi Tag köteles a szolgáltatási díjat a számla keltétől számított 5 (öt) napon belül készpénzben, vagy a Moreoffice Iroda Bankszámlájára történő banki átutalás útján kiegyenlíteni.
Szerződés esetén a Közösségi Tag köteles az 5.2. pont szerinti elszámolási időszakra eső szolgáltatási díjat az elszámolási időszak első napjától számított 8 (nyolc) napon belül készpénzben, vagy a Moreoffice Iroda Bankszámlájára történő banki átutalás útján kiegyenlíteni.
Céghelyszolgáltatási Szerződés, Székhelyszolgáltatási Szerződés, illetve Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés esetén a Szerződő Ügyfél köteles az esedékes szolgáltatási díjat a számla kiállításától számított 8 (nyolc) napon belül készpénzben, vagy a Moreoffice Iroda Bankszámlájára történő banki átutalás útján kiegyenlíteni.
Tárgyalóhasználati Szerződés esetén a Szerződő Ügyfél köteles az esedékes használati díjat a Szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy a tárgyaló használatának befejezését követően, készpénzben kiegyenlíteni.
A számlamódosítási díj megfizetésének módjára és határidejére minden esetben a módosított számla megfizetésére vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
5.4. Fizetési kötelezettség teljesítése
A Szerződő Ügyfél köteles a Moreoffice Irodaáltal szabályszerűen kiállított számlát a vonatkozó fizetési határidőn belül, a számlán feltüntetett devizában megfizetni. Más devizában történő teljesítés esetén az átváltásból eredő többletköltségek a Szerződő Ügyfelet terhelik.
Banki átutalás választása esetén a Szerződő Ügyfél fizetési kötelezettsége azon a napon minősül teljesítettnek, amikor az azzal érintett összeg jóváírására a Moreoffice Bankszámláján sor kerül. Fizetési késedelem esetén a Moreoffice Iroda minden egyes késedelmes nap vonatkozásában természetes személy Szerződő Ügyfél esetén a Ptk. 6:48. § szerinti, míg jogi személy, vagy egyéb szervezet Szerződő Ügyfél esetén a Ptk. 6:155. § szerinti mértékű késedelmi kamatra jogosult.
6. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
6.1. Határozott időtartam lejárta
A Szerződés a Fogalommeghatározásoknál rögzített határozott időtartam elteltével megszűnik, azonban a Szerződés a 2.7. pontban részletezett feltételek esetén – a korábbiéval megegyező újabb határozott időtartamra – új Szerződésként automatikusan ismét létrejön. A határozott időtartamon belül a Szerződés megszüntetésére kizárólag a jelen fejezetben foglalt okokból és módon kerülhet sor.
6.2. Coworking Szerződés próbaidőszakon belüli felmondása
A Közösségi Tag jogosult az általa megkötött Coworking Szerződést a megkötésétől számított 5 (öt) munkanapos próbaidőszakon belül, de legkorábban a megkötését követő napon indokolás nélkül írásban azonnali hatállyal felmondani.
A Közösségi Tag jelen pont szerinti azonnali hatályú felmondása esetén a Moreoffice Iroda a Coworking Szerződés szerinti szolgáltatási díj Közösségi Tag általi tényleges használattal érintett arányos részére jogosult, azzal, hogy a Közösségi Tag által már megfizetett esetleges többlet összegét köteles a Coworking Szerződés megszűnésétől számított 15 (tizenöt) napon belül a Közösségi Tag részére visszatéríteni. Az egyes Coworking Szerződések jelen pont szerinti felmondása esetén a Moreoffice Iroda részére fizetendő, illetve általa visszatartható szolgáltatási díjak összegét az alábbiak szerint kell megállapítani:
Közösségi Tagi Bérlet esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj harmincadrésze szorozva az első elszámolási időszak időtartamából a Szerződés megszűnéséig eltelt napok számával;
Moreoffice Iroda Közösségi Tagi Bérlet esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj hatvanadrésze szorozva az első elszámolási időszak időtartamából a Szerződés megszűnéséig eltelt napok számával, továbbá a szolgáltatási díj fele, amennyiben a Közösségi Tag által választható naphoz kötődő Szolgáltatások igénybevételére a Szerződés megszűnésekor már sor került;
4MO Szerződés esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj negyedrésze szorozva azon napok számával, amelyeken a Közösségi Tag a Moreoffice Iroda bármely Szolgáltatását ténylegesenigénybe vette;
8MO Szerződés és a a 10MO Szerződés esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj nyolcadrésze szorozva azon napok számával, amelyeken a Közösségi Tag a Moreoffice Iroda bármely Szolgáltatását ténylegesen igénybe vette;
13MO Szerződés esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj tizenharmadrésze szorozva azon napok számával, amelyeken a Közösségi Tag a Moreoffice Iroda bármely Szolgáltatását ténylegesen igénybe vette;
Havi Szerződés esetén az arra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj harmincadrésze szorozva a Havi Szerződés határozott időtartamából a Szerződés megszűnéséig eltelt napok számával;
FIXI Szerződés esetén az aszerinti első, 5.2. pont szerintielszámolási időszakra tekintettel fizetendő szolgáltatási díj harmincadrésze szorozva az első elszámolási időszak időtartamából a Szerződés megszűnéséig eltelt napok számával.
6.3. Szerződésszegés miatti felmondás
A vétlen Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal írásban felmondani, amennyiben a másik Fél valamely lényeges szerződéses kötelezettsége nem, vagy nem szerződésszerű teljesítésével súlyos szerződésszegést követett el, vagy olyan magatartást tanúsított a vétlen Féllel szemben, hogy utóbbitól a Szerződés további fenntartása ésszerűen nem elvárható.
A Moreoffice Iroda különösen, de nem kizárólag abban az esetben jogosult a jelen pont alapján azonnali hatállyal felmondani a Szerződést, ha:
a Szerződő Ügyfél bármely fizetési kötelezettségével 8 (nyolc) napot meghaladó késedelembe esett;
a Szerződő Ügyfél – illetve az általa a Szolgáltatások igénybevételére kijelölt természetes személy – szándékos magatartásával akár a Moreoffice Irodának, akár a Moreoffice Iroda más Szerződő Ügyfelének kárt okoz;
a Szerződő Ügyfél a Szerződés alapján őt terhelő, jelen ÁSZF szerinti bármely kötelezettségének nem tesz eleget.
A Szerződő Ügyfél különösen, de nem kizárólag abban az esetben jogosult a jelen pont alapján azonnali hatállyal felmondani a Szerződést, ha:
a Moreoffice Iroda a Szerződés szerinti Szolgáltatásokat Félnapi Jegy, illetve Napijegy esetén 2 (kettő) órát, egyéb Coworking Szerződés esetén 48 (negyvennyolc) órát meghaladó időtartamban ezt igazoló alapos ok, illetve külső körülmény hiányában nem biztosítja;
a Moreoffice Iroda a Szerződés szerinti Szolgáltatások nyújtását akadályozó, vagy ellehetetlenítő alapos ok, illetve külső körülmény esetén az ennek elhárításához szükséges lépéseket Félnapi Jegy, illetve Napijegy esetén 2 (kettő) órán, egyéb Coworking Szerződés esetén 48 (negyvennyolc) órán belül nem kezdi meg.
A Moreoffice Iroda jelen pont szerinti azonnali hatályú felmondása esetén a Moreoffice Iroda jogosult a Szerződés szerinti -határozatlan időtartamú szerződés felmondása eseté az aktuális elszámolási időszakra eső – teljes használati, illetve szolgáltatási díjra, továbbá kötvelheti az őt ért kár megtérítését.
A Szerződő Ügyfél jelen pont szerinti azonnali hatályú felmondása esetén a Moreoffice Iroda köteles a Szerződés szerinti használati, illetve szolgáltatási díj időarányos részét a Szerződés megszűnésétől számított 15 (tizenöt) napon belül visszatéríteni, és a Szerződő Ügyfél követelheti az őt ért kár megtérítését, azzal, hogy a kártérítés ilyen esetben nem haladhjaatmeg a Szerződő Ügyfél által megkötött, majd felmondott Szerződésben meghatározott ellenérték összegét.
6.4. Határozatlan idejű Szerződések felmondása
A határozatlan idejű Szerződést bármelyik Fél jogosult indokolás nélkül az 5.2. pont szerinti 30 (harminc) napos elszámolási időszak utolsó napjára, legalább 30 (harminc) napos felmondási idő biztosítása mellett egyoldalú nyilatkozatával írásban felmondani.
A Céghelyszolgáltatási Szerződést, a Székhelyszolgáltatási Szerződést, illetve a Levelezésicím- szolgáltatási Szerződést bármelyik Fél jogosult indokolás nélkül a naptári hónap utolsó napjára, legalább 30 (harminc) napos felmondási idő biztosítása mellett egyoldalúnyilatkozatával írásban felmondani.
6.5. Határozott idejű Szerződéstől történő elállás
A határozott idejű Szerződést kötő Szerződő Ügyfél legkésőbb a Szerződése megkötésétől számított 7 (hét) napon belül díjmentesen elállhat a Szerződéstől, amely esetben a Moreoffice Iroda az elállás közlésétől számított 8 (nyolc) napon belül köteles a már megfizetett szolgáltatási díj, illetve kaució összegét az azt teljesítő Szerződő Ügyfél részére hiánytalanul visszatéríteni.
6.6. Tárgyalóhasználati Szerződéstől történő elállás
A Tárgyalóhasználati Szerződést kötő Szerződő Ügyfél a több mint 1 (egy) héttel előre lefoglalt tárgyalóhasználat esetén legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 1 (egy) héttel, míg a kevesebb mint 1 (egy) héttel előre lefoglalt tárgyalóhasználat esetén legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 12 (tizenkettő) órán belül díjmentesen elállhat a Szerződéstől. A fenti határidőnél később jelzett, valamint a kevesebb mint 12 (tizenkettő) órával előre lefoglalt tárgyalóhasználatot érintő elállás esetén Szerződő Ügyfél köteles a Szerződés szerinti teljes használati díjat megfizetni, azonban az így megfizetett összeg a teljesítését követően Szerződő Ügyféllel kötött új Szerződésdíjából jóváírásra kerül.
6.7. Egyes Szerződések megszűnésével összefüggő rendelkezések
A Céghelyszolgáltatási Szerződés bármely okból történő megszűnésével egyidejűleg a Szerződő Ügyfél nevére érkező postai küldemények átvételére vonatkozó esetleges meghatalmazás automatikusan hatályát veszti.
Amennyiben a Szerződő Ügyfél a Céghelyszolgáltatási Szerződés alapján a Moreoffice Iroda címét a közhiteles adatait tartalmazó nyilvántartásban (cégek esetében a cégjegyzékben) a tevékenysége gyakorlásának helyeként (székhelyként, telephelyként, vagy fióktelepként) feltüntette, és a Céghelyszolgáltatási Szerződés megszűnését követő 30 (harminc) napon belül nem gondoskodik arról, hogy a közhiteles adatait tartalmazó nyilvántartásból (cégek esetében a cégjegyzékből) a Moreoffice Iroda címe törlésre kerüljön, a Moreoffice Iroda a szükséges intézkedések meghozatala érdekében jogosult értesíteni a Szerződő Ügyfél nyilvántartását vezető, illetve törvényességi felügyeletét ellátó hatóságot (cégek esetében a cégbíróságot).
A Székhelyszolgáltatási Szerződés bármely okból történő megszűnésével egyidejűleg a Szerződő Ügyfél vezető tisztségviselője által a Moreoffice Iroda részére adott kézbesítési megbízás automatikusan megszűnik, míg a Szerződő Ügyfél nevére érkező postai küldemények átvételére vonatkozó meghatalmazás automatikusan hatályát veszti.
Amennyiben Szerződő Ügyfél a Székhelyszolgáltatási Szerződés megszűnését követő 3 0(harminc) napon belül nem gondoskodik arról, hogy a közhiteles adatait tartalmazó nyilvántartásból (cégek esetében a cégjegyzékből) a Moreoffice Iroda címe, mint székhelycím, valamint a vezető tisztségviselő által a Moreoffice Iroda részére adott kézbesítési megbízás ténye törlésre kerüljön, a Moreoffice Iroda a szükséges intézkedések meghozatala érdekében jogosult értesíteni a Szerződő Ügyfél nyilvántartását vezető, illetve törvényességi felügyeletét ellátó hatóságot (cégek esetében a cégbíróságot).
A Székhelyszolgáltatási Szerződés megszűnésekor a Moreoffice Iroda köteles a Szerződés alapján átvett iratokat, az azokra vonatkozó iratjegyzékkel együtt Szerződő Ügyfél részére átadni.
A Levelezésicím-szolgáltatási Szerződés bármely okból történő megszűnésével egyidejűleg a Szerződő Ügyfél nevére érkező postai küldemények átvételére vonatkozó meghatalmazás automatikusan hatályát veszti.
7. FELELŐSSÉG
A Moreoffice Iroda kizárólag az általa közvetlenül nyújtott Szolgáltatások folyamatos, a jelen ÁSZF- ben foglaltaknak megfelelő minőségéért és színvonaláért vállal felelősséget. A harmadik személyek közreműködésével nyújtottközvetett szolgáltatások kapcsán a Moreoffice Iroda vállalja, hogy a Szerződő Ügyfél jelzését követően haladéktalanul megteszi a szolgáltatás elérhetősége, vagy minősége kapcsán felmerülő problémák elhárításához szükséges lépéseket. Amennyiben a harmadik személy közreműködő a fentiek szerinti problémát ésszerű határidőn belül nem orvosolja, vagy ugyanazon probléma felmerülésének gyakorisága az érintett szolgáltatás igénybevételét ellehetetleníti, a Moreoffice Iroda szükség esetén másik közreműködőt vesz igénybe a szolgáltatás biztosítása érdekében.
A Moreoffice Iroda – a szándékos, vagy súlyosan gondatlan károkozás esetét leszámítva – nem vállal felelősséget a Közösségi Tag által a Közösségi Iroda területére behozott, vagy ott tárolt vagyontárgyaiban, illetve egyéb eszközeiben bekövetkezett károkért.
A Moreoffice Iroda a Közösségi Irodát használó harmadik személyek magatartásáért nem vállal felelősséget. A Moreoffice Iroda a Szerződésük, illetve a Házirend előírásait megszegő Szerződő Ügyfelekkel szemben a jelen ÁSZF szerinti jogkövetkezményeket alkalmazza.
8. VIS MAIOR
A Moreoffice Iroda mentesül a Szerződés alapján őt terhelő kötelezettségek elmulasztásából, vagy késedelmes teljesítéséből fakadó jogkövetkezmények alól, amennyiben a mulasztás, vagy a késedelem vis maior eredménye. Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a Szerződés létrejötte után bekövetkező esemény, amelyet a Moreoffice Iroda a saját érdekkörében nem láthatott előre, és nem is háríthatott el, és amely nem vezethető vissza a saját hibájára vagy gondatlanságára; ilyen események különösen, de nem kizárólag az alábbiak: háború,forradalom, sztrájk, tűzvész, árvíz, járvány, természeti vagy elemi csapás, földrengés, stb.
Amennyiben a Szerződések teljesítését ellehetetlenítő vis maior helyzet áll elő, a Moreoffice Iroda – nak haladéktalanul értesítenie kell az érvényes Szerződéssel rendelkező Szerződő Ügyfeleket a vis maior helyzetről és annak okáról, valamint várható időtartamáról. Vis maior esetén a Szerződés szerinti határidők annak időtartamával automatikusan meghosszabbodnak.
Félnapi Jegy, illetve Napijegy esetén a 15 (tizenöt) napot, egyéb Szerződések esetén a 90( kilencven) napot meghaladó vis maior esetén a Szerződő Ügyfél jogosult a Szerződés felmondására, amely esetben az általa már megfizetett használati, illetve szolgáltatási díj időarányos része visszajár.
9. VEGYES RENDELKEZÉSEK
9.1. Kapcsolattartás
Felek elsősorban elektronikus levelezés (e-mail) útján tartják a kapcsolatot. A Szerződő Ügyfél köteles a Szerződésben megjelölni azt az elektronikus levelezési címét, amelyen az elérhetősége folyamatosan biztosított, és köteles ennek változását haladéktalanul jelezni a Moreoffice Iroda részére. A Moreoffice Iroda elektronikus elérhetősége: iroda@moreoffice.hu Amennyiben a Felek közötti elektronikus kommunikációra a fentiek szerint megadott e-mail címek használatával kerül sor, az így küldött nyilatkozatokat, illetve értesítéseket írásbelinek, és a sikeres kézbesítés napján közöltnek kell tekinteni. Felek kifejezetten rögzítik, hogy a jelen pont szerinti módon akár a Szerződést módosító, vagy megszüntető jognyilatkozatok közlésének is helye lehet.
Felek bármelyike jogosult bármely nyilatkozatát vagy értesítését a fentiek szerinti elektronikus út helyett tértivevényes postai küldemény útján közölni. A Szerződő Ügyfél köteles a Szerződésben megjelölni a székhelycímét, és ott a postai elérhetőségét folyamatosan biztosítani, továbbá köteles ennek változását haladéktalanul jelezni a Moreoffice Iroda részére. Azon jogi személy vagy más szervezet Szerződő Ügyfelek esetében, akik a Moreoffice Iroda -val kötött Céghelyszolgáltatási Szerződés, vagy Székhelyszolgáltatási Szerződés alapján székhelyüket a Közösségi Irodába helyezik át, a jelen bekezdés szerinti postai elérhetőséget biztosító címnek kell tekinteni a Szerződő Ügyfelet nyilvántartó hatóság által vezetett nyilvántartásba a postára adás napján bejegyzett bármely egyéb működési hely (pl. telephely, fióktelep, központi ügyintézési hely, stb.) címét, valamint a nyilvántartásba a postára adás napján bejegyzett bármely vezető tisztségviselő lakcímét. Azon természetes személy 2092 Budakeszi, Fő utca 178. A másik Fél részére postai úton küldött – a fentieknek megfelelően megcímzett – nyilatkozatokat és értesítéseket a tértivevényen feltüntetett átvétel időpontjában, átvétel hiányában pedig a sikertelen kézbesítési kísérlet napjától számított 5. (ötödik) munkanapon közöltnek kell tekinteni.
9.2. ÁSZF közlése
A Szerződő Ügyfél a Szerződés megkötésével kijelenti, hogy a Moreoffice Iroda a jelen ÁSZF hatályos szövegének Honlapon való közzétételével, illetve annak a Közösségi Irodahirdetőtábláján való elhelyezésével lehetővé tette, hogy az ÁSZF tartalmát a Szerződő Ügyfél a Szerződés megkötését megelőzően megismerje.
A Szerződő Ügyfél a Szerződés megkötésekor köteles nyilatkozni arról, hogy az általa előzetesen megismert és a Szerződés megkötésével kifejezetten elfogadott ÁSZF szerződéskötéskor hatályos szövegének rendelkezésre bocsátását papír alapon, vagy elektronikus formátumban kéri.
9.3. ÁSZF módosítása
A Moreoffice Iroda bármikor jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosítani. A módosított ÁSZF a fedlapon megjelölt dátummal lép hatályba, amely azonban nem lehet korábbi, mint a módosított ÁSZF Honlapon és Hirdetőtáblán történő közzétételének napja. A módosításokat az alábbi kivétellel a hatályba lépésüket követően megkötött Szerződések vonatkozásában kell alkalmazni. A FLEXISzerződések automatikus újrakötéséhez kapcsolódóan a Moreoffice Iroda köteles az ÁSZF módosított szövegét a módosítások hatályba lépését követő első újrakötés napját megelőző 2.7. pont szerinti figyelmeztető e-mail mellékleteként elküldeni az érintett Szerződő Ügyfelek részére.
A Házirend módosítása esetén a módosított Házirend rendelkezéseit a már megkötött Szerződések vonatkozásában is alkalmazni kell. Erre tekintettel a Moreoffice Iroda köteles a Házirend módosítása esetén a Házirend módosított szövegét annak hatályba lépését legalább 8 (nyolc) nappal megelőzően – elektronikus úton – elküldeni a módosított Házirend hatályba lépése napján érvényes Szerződéssel rendelkező Szerződő Ügyfelek részére.
9.4. Alkalmazandó jog
A jelen ÁSZF-re és az egyes Szerződésekre, valamint az azokban nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog rendelkezéseit kell alkalmazni.
Amennyiben a jelen ÁSZF valamely rendelkezése és a Szerződés valamely feltétele egymástól eltér, a Felek közötti jogviszonyban az utóbbit kell alkalmazni.
9.5. Illetékesség kikötése
A jelen ÁSZF szerinti valamennyi Szerződés létrejöttével, érvényességével, hatályosságával, értelmezésével, teljesítésével, megszűnésével, megszegésével, továbbá Felek abból fakadó jogaival és kötelezettségeivel kapcsolatos – a vonatkozó összeghatárra figyelemmel még a járásbíróság hatáskörébe tartozó – vagyonjogi jogvita eldöntése a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességébe tartozik. A törvényszék hatáskörébe tartozó jogviták elbírálására a polgári perrendtartásról szóló mindenkori hatályos törvény általános szabályai szerinti bíróság illetékes.
9.6. Nyelv
A jelen ÁSZF magyar nyelven készült;
Budapest, 2020. november 1.
Kóthyné Herceg Mária tulajdonos
1. számú melléklet
HÁZIREND
Moreoffice Iroda reggel 8:00 és este 17:00 között tart nyitva, ez idő alatt mindig számíthatsz segítségre. Azonban nyitvatartási időn túl kérünk, hogy figyelj Te is a rendre és főleg távozáskor a villanyok lekapcsolására, ablakok becsukására.
A kávézó azért tud ilyen kellemes áron működni, mert a Moreoffice iroda lakói magukat szolgálják ki, ez pedig nagyfokú bizalomra épül. Hiszünk benne, hogy a közösségünk tudja és akarja becsülettel működtetni ezt.
A Moreoffice tárgyalóját, egyéb rendezvénytereit érdemes előre lefoglalni, hiszen így biztosított számodra a zavartalan megbeszélés; foglalni online rendszerünkön keresztül vagy telefonon, illetve e-mailen tudsz; a foglalás ellenértéket pedig a hónap végén számlázzuk neked.
A Moreoffice Iroda FLEXI lakóinak nincs saját asztala, válassz kedvedre a szabad helyek közül, rendezkedj be kényelmesen, de távozáskor arra kérünk, hogy pakolj el mindent magad után; ha állandó tárolóra van szükséged, akkor bérelhetsz zárható szekrényeket.
Az előre foglalt tárgyalóban fogadj bátran vendéget! Ha szeretnéd, hogy a közös térben dolgozzon veled, akkor vásárolj neki Vendégjegyet vagy Napijegyet!
Lévén a Moreoffice Iroda a közös munkahelyünk, kérünk, hogy másokra tekintettel végezd munkádat!Tudod, nálunk mindent szabad, ami másokat nem zavar! Így például figyelj rá, hogy a telefonod ne csörögjön túl hangosan, hogy csendesen folytasd a telefonbeszélgetéseidet, hogy kedvenc zenéidet csak Te hallgasd – a szomszédodnak ne kelljen!
Kérünk, hogy mosogass el magad után, hogy Te is mindig tiszta eszközöket találj, amikor szükséged van rá.
A Moreoffice tárgyalóiban, amennyiben nem foglaltak, nyugodtan lebonyolíthatod skype- vagy telefonhívásaidat, de a közösség többi tagjára való tekintettel kérünk, hogy a hívás befejezését követően tedd szabaddá mások számára is a helyiséget. Az egy óránál hosszabb használat már foglaláshoz kötött.
” Ha a csend beszélni tudna…”, akkor nem csendnek hívnák. Kérünk, hogy vigyázz erre a nyugodt, békés atmoszférára Te is! Szó sincs némasági fogadalomról: az egymás közti halk kommunikáció teljesen természetes, ha azonban hosszabb (és hangosabb) megbeszélésed, telefon- vagy Skype-hívásod lenne, kérünk, használd mindig a tárgyalót! Ugyanez okból kérünk arra is, hogy a tárgyaló ajtaját mindig csukd be magad után.
A Moreoffice Irodában az egyes munkaállomások között sosem lesznek falak, csak láthatatlan határvonalak, ezeket azonban kölcsönösen tiszteletben tartjuk. Kérünk, ne feledd Te sem: ahol a Te munkaállomásod véget ér, ott kezdődik valaki másé.
Ha azt szeretnéd, hogy senki se zavarjon, Te se hódíts el újabb és újabb területeket a szomszédtól. Ne hagyd, hogy bárki haragudjon Rád!
A legnagyobb munkában is megérdemelsz pár percnyi szünetet az étkezéshez, ezért arra kérünk, hogy a reggelidet/tízóraidat/ebédedet/uzsonnádat/vacsorádat mindig az irodatéren kívül költsd el – akár lent, a teakonyhában, akár fent, a “talponálló” pultnál. Legális teljesítményfokozók – mint csokoládék, és egyéb szagtalan nyalánkságok – használata természetesen mindenkor megengedett.
Quuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quiaolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit.
Voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Aliquam bibendum lacus quis nulla dignissim faucibus. Sed mauris enim, bibendum at purus aliquet, maximus molestie tortor. Sed faucibus et tellus eu sollicitudin. Sed fringilla malesuada luctus.
Quuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quiaolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit.
Voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Aliquam bibendum lacus quis nulla dignissim faucibus. Sed mauris enim, bibendum at purus aliquet, maximus molestie tortor. Sed faucibus et tellus eu sollicitudin. Sed fringilla malesuada luctus.
Quuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quiaolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit.
Voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Aliquam bibendum lacus quis nulla dignissim faucibus. Sed mauris enim, bibendum at purus aliquet, maximus molestie tortor. Sed faucibus et tellus eu sollicitudin. Sed fringilla malesuada luctus.